Майстерня товарів ручної роботи

Наші майстри:

Майстерня товарів ручної роботи

Наші майстри:

Доставка та оплата

Якщо дуже коротко:

  • Доставляємо Укрпоштою

    Відправляємо замовлення декілька разів на тиждень та рекомендуємо оглядати товар на відділенні.

  • Детальніше про доставку

    У зв'язку з тим, що переважна більшість майстрів «Етнограю» живуть у селах, де є лише відділення «Укрпошти», основним способом доставки в нас є державний перевізник.
    Відправлення товару здійснюється лише кілька разів на тиждень, що пов'язано з графіком роботи сільського відділення (вівторок - середа, п'ятниця - субота з 9.00 до 12.30, перший і останній дні місяця — не прийомні) та його можливостями (оформлення відправлень здійснюється вручну, немає експресдоставки, посилки приймаються довжиною не більше 70 см і не важче 20 кг, відправлення посилок і введення даних у систему здійснюється у середу, п'ятницю та суботу, крім першого та останнього дня місяця).
    Відповідальність за цілісність предметів несе перевізник. Під час отримання посилки у поштовому відділенні варто ретельно оглянути товар. Якщо Ви виявили будь-які пошкодження, одразу оформлюйте претензію перевізнику, працівники поштового відділення мають допомогти правильно її скласти.
    Магазин «Етнограй» не несе відповідальності за кінцеву суму до сплати, яку визначає «Укрпошта», а також за цілісність товару в разі його псування під час доставки перевізниками.

  • Працюємо за передплатою

    Повною або частковою. Мінімальна сума замовлення в «Етнограї» — 100 грн.

  • Детальніше про оплату

    Оплата товарів і послуг майстерні здійснюється після оформлення замовлення на сайті лише передплатою в повному обсязі або частково: у розмірі не менше 100 грн.
    Під час оформлення замовлення обов'язково вказуйте електронну адресу чи інші способи зв'язку, на які нашими менеджерами буде відправлено необхідну для здійснення передплати інформацію. У разі, якщо ви не заберете посилку в поштовому відділенні, ці кошти не повертаються, оскільки зараховуються як плата за зворотню доставку відправлення.

    Поштові послуги зворотньої доставки грошей або банківську комісію за грошовий переказ оплачує покупець. Дізнатися про тарифи на послуги пошти чи банку можна на банківських сайтах або у відділеннях відповідних компаній: «Укрпошта», «Нова пошта», «Міст Експрес», «Justin», «ПриватБанк», «Ощадбанк» та ін.

    Магазин «Етнограй» не несе відповідальності за вартість послуг інших компаній.

Повернення та обмін

Ми здійснюємо повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки.
Повернення товару можливе за умови збереження первинного вигляду та цілісності виробу. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Відповідно закону «Про захист прав споживачів», ми можемо відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Made with